Shaklee The Radiant 4 Set Rahsia Kulit Berseri

by September 13, 2017 1 comments


Assalamualaikum & Hi

Manusia memang sukakan kecantikan. Tak kira lelaki mahupun perempuan. Maksud kecantikan juga adalah subjektif dan bergantung kepada individu. Ada yang memandang kecantikan dari segi luaran. Ada yang memandang kecantikan dari segi dalaman.

Sebut tentang kecantikan, sepanjang bulan September ni sahaja, Shaklee telah menawarkan promosi set The Radiant 4 yang mengandungi produk-produk seperti berikut:

1. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder
2. Collagen Powder
3. Sustained Release Vita-C Plus
4. GLA Complex

September PROMO is here! 



Empat unsur asas yang penting untuk kulit sihat berseri adalah untuk "membina, menganjal, melindungi dan melembab". Keempat-empat unsur ini adalah rahsia nutrien yang utama dalam membantu mencantikkan kulit supaya lebih sihat dan berseri.

1. Membina - Protein

Sebagai blok asas penghasilan kulit. Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:
  • Membekalkan asid amino yang penting, yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk fungsi kulit yang optimum.
  • Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat.
  • Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit.
  • Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit.
  • Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari.

ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder

Menggunakan sumber protein yang tidak diubah suai genetik serta mengandungi 9 jenis asid amino.

2. Menganjal - Kolagen

Kolagen adalah struktur penting untuk kulit kita. Ia mengekalkan keanjalan kulit dan menghalangnya daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Berita baiknya adalah badan boleh menghasilkannya sendiri.
Walau bagaimanapun, apabila usia semakin meningkat, jumlah kolagen yang dihasilkan semakin berkurangan, ianya akan mendedahkan kita kepada risiko kulit berkedut dan kendur. Katakan tidak kepada tanda-tanda penuaan ini dan mulakan pengambilan kolagen sekarang untuk;
  • Kulit yang lebih anjal.
  • Mengurangkan kedutan.
  • Kulit yang lebih lembut, lebih padat.
  • Mengurangkan parut.

Collagen Powder

Size molekul adalah yang terendah iaitu 1000 dalton yang memudahkan penyerapan kolagen serta ditambah dengan 7 bahan aktif yang lain.

3. Melindungi - Vitamin C

Vitamin C, yang bertindak sebagai antioksida menggalakkan penghasilan kulit yang sihat dengan meneutralkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, badan kita tidak berupaya untuk menghasilkan vitamin C dan pengambilan vitamin C membantu untuk :
  • Mengurangkan kedutan, melegakan kulit yang kering dan kasar.
  • Menggalakkan penghasilan kolagen dan regenerasi kulit.
  • Membantu dalam penyembuhan luka.
  • Mempertahankan kulit daripada radikal bebas.

Sustained Release Vita-C Plus

Mempunyai sistem pelepasan (sustained release) sebanyak 500mg vitamin C untuk 5 jam. Ditambah dengan 120mg bioflavonoids daripada buah citrus.

4. Melembab - GLA

Kulit yang sihat bergantung pada jumlah asid lemak pada bahagian kulit terutamanya, asid gamma-linolenic (GLA). Asid lemak ini berperanan penting untuk mengekalkan kelembapan kulit dan juga:
  • Mengurangkan gatal dan kulit yang bersisik.
  • Mengekalkan kelembapan kulit.
  • Melawan keradangan.

GLA Complex

Diambil dari minyak borage yang asli, kepekatan GLA yang tinggi iaitu 17% ke 25%. Diformulasikan khas dengan gabungan GLA, minyak bunga matahari, omega 6 dan vitamin E.

Untuk sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi Liyana. COD juga available seluruh Pulau Pinang. Perkhidmatan pos keseluruh Malaysia dengan menggunakan Pos Laju, Gdex atau CitiLink.

Terima kasih & Assalamualaikum.

The Shaklee Difference
Always Safe, Always Works, Always Green

Shaklee by Liyana
SID: 1106589
Email: nutraceutical.liyana@gmail.com
FB: Nutraceutical Liyana
IG: nutraceutical.liyana
Call/SMS/Whatsapp: 016 219 4929

Nutraceutical by Liyana

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comment:

  1. Thanks for sharing shaklee radiant 4 set. Nutraceuticals have many benefits, including boosting health, delaying the ageing process, and preventing chronic diseases. You can also check out about nutraceutical manufacturers in india here.

    ReplyDelete